DIGITALISEREN
Dankzij een professionele scanmethode kunnen wij uw belangrijke documenten, zoals geboorte- of huwelijksakte, contracten en oorkondes scannen en digitaliseren. Ook documenten groter dan het standaard A4 formaat kunnen wij probleemloos digitaliseren.
PRIJZEN
Alle prijzen zijn per handeling per document, inclusief btw en exclusief verzendkosten.
Wij berekenen per opdracht een éénmalige toeslag van € 4,50
- Document tot maximaal A4 (21 x 29,7 cm) – € 1,50
- Documenten groter dan A4 – € 4,25
USB, SD, HARDDISK OF DIGITALE DOWNLOAD LINK
Om uw documenten digitaal af te kunnen leveren kunnen wij deze op een harddisk, USB stick of SD kaart zetten. Deze mag u zelf aanleveren maar kunt u ook bij ons bestellen. Daarnaast kunnen wij uw bestanden ook via een download link beschikbaar stellen. U ontvangt van ons na het digitaliseren dan een email met een persoonlijke link naar Wetransfer. Vanaf die link kunt u uw bestand(en) onmiddelijk downloaden naar het gewenste apparaat.
PRIJZEN USB STICK, SD KAART EN HARDDISK
USB STICK – merk: Sandisk – 64 Gigabite: € 8,50
SD KAART – merk: Sandisk – 64 Gigabite € 16,50
HARDDISK – merk: Seagate – 1 Terrabite € 57,50
DIGITALE DOWNLOAD LINK – € 2,50
VERZENDING
Wanneer u kiest voor digitale aflevering op een USB stick, SD kaart of harddisk dan verzenden wij deze via Post NL samen met uw originele documenten. U kunt er ook voor kiezen om afstand van uw originele documenten te doen. In dat geval zorgen wij ervoor dat ze netjes bij het oud papier verwerkt worden en hoeven wij alleen de digitale kopieën naar u toe te sturen, tenzij u voor een digitale downloadlink kiest. In dat laatste geval hoeven wij niets per pakketdienst te retouren.
Om uw kostbare bestanden zo veilig mogelijk te verzenden kiezen wij voor aangetekende verzending. Uw pakket wordt door de Post NL bezorger persoonlijk overhandigd, waarbij u tekent voor ontvangst. Uw pakket is op deze manier altijd verzekerd tot een bedrag van € 500,-. Bij verlies of beschadiging is Post NL verantwoordelijk voor uw pakket.
Aangetekend verzenden via Post NL (met track & trace code) tot maximaal 10 kilo: € 10,75
BETALING
Als uw bestanden klaar zijn voor verzending krijgt u van ons een email met een bevestiging dat we uw opdracht hebben afgerond. In deze email vindt u naast een factuur ook een knop met een betaalverzoek, waarmee u éénvoudig en veilig via iDeal uw bestelling kunt afrekenen. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen verzenden wij uw gedigitaliseerde bestanden en de originelen via Post NL naar u toe. Mocht u uw gedigitaliseerde bestanden via een digitale downloadlink willen ontvangen dan krijgt u na betaling de downloadlink via email toegestuurd.
BACKUP
Wij adviseren u om altijd een reservekopie van uw digitale bestand(en) te maken, voor het geval dat uw USB stick, SD kaart of harddisk verloren gaat. Mocht u toch uw bestand(en) kwijt raken, geen nood want wij bewaren altijd digitale kopieën van uw bestanden in ons archief. Deze kunt u éénvoudig bijbestellen voor slechts € 12,00, ongeacht het aantal bestanden. Dit is exclusief de kosten van de drager (USB stick, SD kaart, harddisk) en eventuele verzendkosten. Ook een nabestelling kunnen wij voor € 2,50 via Wetransfer digitaal naar u toesturen.